رمان_مانارولا_فصل دوم_پارت یک

 

ملویس: هی تو اینجا چیکار میکنی؟!

 

 

رائول: بهتره من این  سوال و ازتو بپرسم. تو اینجا چیکار میکنی؟!

 

 

ملویس: اِممممم خوب ما تا اومدیم برای دنیل و لوییسا لباس بخریم.

 

 

رائول: اونا کین؟!

 

 

ملویس: اوووف قصش طولانیه . تو فکر کن آشنا

 

 

رائول: آشنا؟! تو که جز من و پدرت کس و کاری نداشتی

 

 

ملویس: باشه برات تعریف میکنم موافقی بریم کافی شاپ؟!

 

 

رائول: آره فکر خوبیه

 

 

.

 

 

.

 

 

.

 

 

ملویس همه قضیرو برای رائول تعریف کرد

 

 

ملویس: آره دیگه الان عروسیشونه و دارن ازدواج میکنن

 

 

رائول: خووووب پس حسابی تو این زندگیه پولداری داره بهت خوش میگذره . 

 

 

ملویس: مزخرف نگو من فقط برای اینکه قاتلای پدرم و مادرم و پیدا کنم حاضر شدم پامو بزرارم تو این دهکده

 

 

رائول: کاملا مشخصه

 

 

ملویس: فقط نمی دونم که دقیقا از کی باید انتقام بگیرم

 

 

رائول: 

 

 

ملویس: خوب دیگه خوش گذشت .

 

 

رائول: کجا؟! بشین باو بعد عمری همو پیدا کردیم

 

 

ملویس: نه عجله دارم رائول باید برم . بیا شمارمو بگیر. بعدا حرف میزنیم. آهااااااااا راستی تو چرا اومده بودی اینجا؟!

 

 

رائول: دختر خانم پانت داره ازدواج میکنه منم اومدم ی لباسی بخرم.

 

 

ملویس: مگه هنو اونجا کار میکنی؟!

 

 

رائول : آره دیگه . همه ک مثل شما خوش شانس نیستن

 

 

ملویس: من ازشون نمیگذرم ایشالله خوشبخت نشن

 

 

خوب دیگه خدافظ

 

 

رائول: بای

 

 

.

 

 

.

 

 

.

 

 

ملویس: خوب دنیل به نتیجه ای رسیدین؟!

 

 

دنیل: آره . بلاخره لباس لوییسا رو هم خریدیم 

 

 

لوییسا: اون پسره کی بود ملویس؟!

 

 

ملویس: اون؟! آها رائول . دوست قدیمیمه

 

دنیل : باشه برگردیم خونه

ادامه دارد...

نویسنده: فریماه عظیمی

تایپیست: رومینا هاشمیان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 4 اسفند 1395 | 22:14 | نويسنده : رومینا هاشمیان |